Tailsweep topp

Monday 10 February 2014

real estate heaven


"Hello, I live here!", skulle jag vilja utbrista när jag ser de här bilderna.. Finaste våningen ever, och med Lotta Agatons styling.. Bättre än så här blir det bara inte!

pic: Magnus Mårding via Lotta Agaton

Jag brukar försöka undvika bilder som kommer att snurra runt på alla bloggar, men det här är så "right up my alley" att jag kör ändå. Och jag tror jag är ganska snabb på bollen:) Jag ääälskar allt med det här reportaget!

Reportaget hittar ni i senaste Residence Magazine (2/2014)och jag rekommenderar att ni rycker ett exemplar eftersom bilderna kommer ännu mer till sin rätt i tryck på papper. 



2 comments:

  1. Älskar real estate heaven-quoten!
    /Karin LG

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.