Tailsweep topp

Wednesday 5 February 2014

morning in my kitchen window


Jag hann ju inte alls kika in här igår, och fullt program även idag, men här kommer ändå ett snabbt hej från mig!
   I Stockholm, till skillnad mot många andra europeiska länder, är de flesta fasader i mycket gott skick numera. Snett emot vårt hus finns det dock en byggnad som kanske skulle behöva en uppfräschning. Men jag gillar den slitna fasaden, och den ger mig lite Paris-känsla här hemma, speciellt när vädret är grått. Så den får gärna fortsätta se ut så här.  


Jag hade tänkt att gå på Skultunas pressfrukost här på morgonen för att kika på deras nyheter, men det körde ihop sig totalt.. Men jag passar på att tipsa om denna nyhet, som passar alldeles perfekt till den här omättligt populära. Dagens tips!

 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.